Bij overlijden graag bellen met Yarden & Geerts 0592-313879
Yarden & Geerts2018-02-20T19:16:55+00:00

Yarden & Geerts uitvaartzorg

U denkt er misschien liever niet over na maar er komt een moment in uw leven dat u afscheid moet nemen van een dierbare. Veel zaken zullen moeten worden geregeld en er komt veel op u af. U kunt dan op ons rekenen. Wij dat zijn Jan Donker, Hans Leijssenaar, Diet Rogman, Jolanda Lem, Grietje van Selst en Henk Wever, uitvaartverzorgers van Yarden & Geerts uitvaartzorg.

Al jaren verzorgen wij uitvaarten in Assen en wijde omgeving. Wij nemen uw zorgen met betrekking tot de uitvaart uit handen. Met respect , rust, en inlevingsvermogen zullen wij u bijstaan. Samen met u maken wij stap voor stap , de voorbereidingen voor een passend afscheid.

Hierbij staan uw wensen altijd centraal. Door onze kennis en ervaring weten wij precies wat de mogelijkheden zijn. Daarom kunnen wij goed vorm geven aan ieder afscheid. Ons doel is om u te bontzorgen tijdens moeilijke dagen voor het afscheid van uw dierbare.

Nazorg

De weg van rouw is een lange en moeilijke weg. Onze zorg houdt niet op na de dag van de uitvaart. Na enkele weken nemen wij contact met u op om te informeren hoe het met u gaat, om met u terug te kijken op de uitvaart. Ook kunnen wij u wellicht nog van dienst zijn. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld dankbetuigingen en/of vormen van nagedachtenis. Ook hierbij helpen wij u graag.

Afscheid nemen

Maximale persoonlijke aandacht staat voor Yarden centraal. Voor, tijdens en na het afscheid. Elk individuele afscheidswens is hierbij het belangrijkste uitgangspunt. Op een betekenisvolle manier afscheid nemen helpt u verder.

De uitvaartverzorgers van Yarden & Geerts uitvaartzorg zijn er voor u, ook indien u niet of elders verzekerd bent. Voor het melden van overlijden kunt u dag en nacht bellen met 0800 – 8192