Westera Uitvaartverzorging is dag en nacht bereikbaar op telefoonnummer 0592-543082. Westera maakt geen gebruik van een callcenter. U krijgt te allen tijde een uitvaartverzorger van Westera aan de lijn.

Uitvaartverzekering:

Indien u een lopende aanvullende verzekering heeft bij Dela (voorheen Yarden Uitvaartverzekeringen) verandert er niets voor u. Mocht u een aanvullende verzekering willen afsluiten is Twenthe Uitvaartverzekering een goede optie. Hiervoor kunt u contact opnemen met de heer H. Schreiber, 053-4312732 / 06-17498509.

November 2022: Brief van bestuur aan de leden betreffende Westra en Twenthe

E-mailadres:

De administratie mist nog een aantal e-mailadressen in het ledenbestand. Mocht ook uw e-mailadres ontbreken: graag per direct een mailtje naar secretaris@uitvaartvereniginggrolloo.nl.

Website:

Op www.uitvaartvereniginggrolloo.nl kunt u alle informatie vinden over het lidmaatschap,het verslag van de algemene ledenvergadering, het jaarverslag en het laatste nieuws.

Wijzigingen:

Voor het goed functioneren van de ledenadministratie is het noodzakelijk dat adreswijzigingen, emailadreswijzigingen, wijzigingen in de gezinssamenstelling en andere veranderingen per direct worden gemeld bij de secretaris via secretaris@uitvaartvereniginggrolloo.nl.